[Uffau] Tia

Kylie wuqynuf at dialir.ru
Wed Aug 4 16:27:54 CEST 2010

Hei! Mitt navn er Natasha. Jeg er fra Russland. Jeg fikk aldri kjent gjennom internett, sa jeg slatt til en av ekteskap byraet i byen var.
De ga meg din e-post og ba meg fortelle dere skrev. Beklager at jeg forstyrrer deg. Hensikten med min bekjente pa internett for a finne ikke bare
et vennskap, og hans kj?rlighet, hans andre omgang. Jeg tror vi kan utvikle et godt forhold i fremtiden vil v?re n?rmere hverandre. Var kommunikasjon
vil vokse til noe storre og vi vil v?re i stand til a mote med deg. Forhapentligvis snakker til meg som deg, og du vil ikke overse meg. Hvis jeg du er
interessert og du vil kjenne meg, sa jeg venter pa ditt svar pa min personlige postboks: natasha_159t at yahoo.com
I dette brevet, vil jeg ogsa sende deg mitt bilde for deg a se meg. Ogsa, jeg ogsa veldig mye lyst til a se deg og ber deg om a sende meg bildet ditt! Jeg haper at
du vil svare meg. Med vennlig hilsen, Natasha.