[Uffau] Only love!

MAILER-DAEMON at eglin.copyleft.no MAILER-DAEMON at eglin.copyleft.no
Mon Feb 15 01:13:16 CET 2010

God dag mann!

Dette brevet fra direktoratet til bekjente "Kvinner og menn."
Jeg gir informasjon om deg selv og byraet a sende et brev til deg i Norge.
Jeg far visum til Norge og vil komme til landet ditt.Jeg fortelle deg om meg selv: Jeg heter Ekaterina.
Min fodselsdato 15/05/1982. Jeg har svart har og oyne Carie. Min hoyde er 172 cm. Min vekt 64 kg.
Jeg soker mann for alvorlige forhold og onsker a skape en sterk familie.
Hvis du er en serios mann og du ikke har en kone og klar til a skape en familie,
svar meg dette brevet vil jeg bli glad for a ha en dialog med dere.
Jeg er snill og veldig glad kvinne. Jeg er 27 ar gammel og jeg er klar for et seriost forhold og se etter en mann.
Jeg er veldig trygg kvinne og soker alltid sitt eget formal, jeg har en sterk karakter.
Jeg fortelle om meg selv i detalj i min neste Pismo og sende deg bilde av meg hvis du svarer meg.
Fortell om deg selv, send meg ditt bilde! I hvilken by du bor?
Er du klar for a mote en kvinne fra Russland til et seriost forhold?

Skriv til meg svar pa min e-post (e-mail): rucheiok at lavabit.com

Hvis du ikke spille i kampen, men onsker a skape seriose forhold skrive til meg nodvendigvis!
Jeg venter svar pa, sender jeg dere bilde av meg i min neste brev.
Ekaterina fra Russland.