[Uffau] Hvordan har du det?

Phoebe qipizyb at vidicon.kiev.ua
Wed Sep 15 16:44:06 CEST 2010

Hallo.
Mitt navn Vera. Jeg er 26 y.o.. Jeg bor i byen Samara, det ca 750 km fra Moskva. Jeg sett kunngj?ringen at det er slik mulighet til ? f? forholdet med mannen p? internett. Det var veldig nysgjerrig av meg, har jeg fylt igjen, og n? f?r jeg vente p? menn som blir kjent med meg.
Jeg er den typen kvinner. Jeg bor sammen med min mamma og veldig mye jeg ikke har manns oppmerksomhet.
Jeg vil s?ke menn for familien skaperverk.Hvis du er interessert i meg, vil jeg fortelle deg mer om meg selv.
Hvis det er interessant for deg, kan du svare meg p? min e: verasokolova35 at yahoo.co.ukk
Jeg sender deg mine bilder. Det vil v?re veldig bra hvis du svarer meg.
Kisssss Vera.