[Uffau] « NYHET - Prøv GRATIS – Bli kvitt dine ledd og muskelsmerter!»

Bio Pharma AS post at biotechpharma.eu
Thu Jul 25 09:41:04 CEST 2013

"Fantastisk - alle mine smerter er borte!"
Terje Frode Bakke, Minnesund
"Jeg har vært hardt rammet av kraftløse og smertefulle ledd i
mange år, først og fremst i knærne og fingrene. Jeg driver en
kennel med trekkhunder, og plagene har etter hvert gjort det
vanskelig å utføre arbeidet mitt. Det har til tider vært tungt
å tenke tanken at jeg kanskje måtte slutte helt med hundekjøring.
Da jeg begynte å bruke Collagen Plus, merket jeg ingen forskjell i begynnelsen. Men etter en måneds tid kjente jeg at noe begynte
å skje. Hevelsen i leddene begynte å forsvinne, og etter tre
måneder var jeg så godt som smertefri".

Collagen PlusTM kan du NÅ prøve i hele 2 måneder
fullstendig GRATIS*.
Alt du trenger å gjøre, er å KLIKKE HER...

Hvis du ikke vil motta flere tilbudsbrev fra oss i fremtiden, så kan du enkelt melde deg av listen, gå inn på denne link http://open.venamail.com/u.php?p=j8n/rs/16hx/6dx/fvi/rs.