[Uffau] onsker a mote?

vadim at relcom.net vadim at relcom.net
Tue Aug 19 21:20:51 CEST 2014

Ha en fin dag, min venn! Forst vil jeg gjerne presentere meg selv! Mitt
navn er Mariya! Jeg vil gjerne fortelle deg en kort historie om hvorfor
jeg skrev et brev til deg. Jeg er en singel kvinne. Jeg leter etter et
seriost forhold. Min alder 32 ar. Jeg har aldri v?rt i et ekteskap. Jeg
har ikke barn. For meg er det veldig viktig for en familie. Jeg leter
etter en enkelt mann som ogsa onsker a skape en lykkelig familie. Pa
jobb, ble jeg radet til a finne en mann over internett. Jeg bestemte meg
for a lytte til sine kolleger pa jobben og gikk til en internettkafe. I
en internettkafe, ble jeg fortalt at det er en god mulighet til a finne
en kj?reste pa en datingside. Men jeg er veldig darlig administrert
datamaskin og internett. Deretter resepsjonist tilbod meg vil ga til en
dating byra. Jeg gikk til byraet av bekjente "Dato". I etaten var en sot
jente og alt forklart til meg. Hun ga meg en profil. I denne profilen,
pekte jeg til min sok etter en mann. Sa noen dager senere ble hun
plukket meg din e-postadresse. Jeg var veldig mye i eufori. Sa gikk jeg
tilbake til internet cafe for a skrive et brev til deg. Her er min
historie som jeg skrev et brev til deg. Jeg ville elske a ha bekjentskap
med deg! Jeg haper at du vil svare meg veldig snart! Sa jeg bare skrive
et brev til deg! Du kan skrive til min e-postadresse
mariya092383 at gmail.com ! Nar du sier jeg sender dere mine kyss og foto
!! Jeg vil veldig gjerne at du ogsa fortelle meg om deg! Din nye venn
Mariya!