[Uffau] Hei min nye venn

emailisabel at darlington.k12.sc.us emailisabel at darlington.k12.sc.us
Thu Feb 20 15:43:48 CET 2014

Hei min nye venn! Hvordan er det du gjor? Jeg onsker a mote deg og
identifisere deg naermere. Mitt navn er Darya. Jeg ville vaere mye
bedre om jeg vet at dette bekjent sa hyggelig for deg. Na jobber jeg
mye, og det vil vaere bedre hvis du svarer meg svare pa min e-post
adresse. daryayour at gmx.com e-posten min. Jeg ser frem til a vente pa
ditt svar til min e-post. Hvordan mottar jeg brevet ditt, jeg
umiddelbart svare pa det, jeg ogsa sende deg bilder som du visste
hvordan jeg ser ut. Jeg ser frem til a hore min nye venn.
Din Darya!
daryayour at gmx.com