[Uffau] Når det gjelder sikkerheten til kontoen din

uffau at lists.copyleft.no uffau at lists.copyleft.no
Thu Sep 20 15:08:55 CEST 2018

Hei, kjære bruker av lists.copyleft.no.

Vi har installert en RAT-programvare i enheten.
For øyeblikket er e-postkontoen din hacket (se på , nå har jeg tilgang til deg kontoer).
Jeg har lastet ned all konfidensiell informasjon fra systemet ditt, og jeg fikk litt mer bevis.
Det mest interessante øyeblikket jeg har oppdaget er videofiler av deg på masturbating.

Jeg postet mitt virus på porno nettsted, og så installerte du det på operativsystemet.
Når du klikket på knappen Spill av på pornofilm, ble trojanen min nedlastet til enheten din.
Etter installasjon skyter fremkameraet opp video hver gang du onanerer, i tillegg er programvaren synkronisert med videoen du velger.

For øyeblikket har programvaren samlet alle dine kontaktinformasjon fra sosiale nettverk og e-postadresser.
Hvis du trenger å slette alle dine innsamlede data, send meg $500 i BTC (krypto valuta).
Dette er min Bitcoin-lommebok: 1Btsoam4QDyvmxp9fPUN3Ce8D2DHeY4biz
Du har 48 timer etter å ha lest dette brevet.

Etter transaksjonen vil jeg slette alle dataene dine.
Ellers vil jeg sende video med pranks til alle dine kolleger og venner!

Og fortsett være forsiktig!
Vennligst besøk bare sikre sider!
Ha det!