[Uffau] SVAR OG SPAR DEG SELV

609 8378 9408 34598 at acente.anadoluhayat.com.tr
Mon Mar 23 13:03:02 CET 2020

Jeg er en hacker som har tilgang til operativsystemet ditt.
 Jeg har også full tilgang til kontoen din.
 Jeg har sett på deg i noen måneder nå.
 Fakta er at du ble smittet med malware via et voksent nettsted som du besøkte.

 Hvis du ikke er kjent med dette, vil jeg forklare.
 Trojan Virus gir meg full tilgang og kontroll over en datamaskin eller annen enhet.
 Dette betyr at jeg kan se alt på skjermen din, slå på kameraet og mikrofonen, men du vet ikke om det.

 Jeg har også tilgang til alle dine kontakter og all korrespondanse.

 Hvorfor oppdaget ikke antivirusprogrammet skadelig programvare?
 Svar: Min malware bruker driveren, jeg oppdaterer signaturene hver fjerde time slik at antiviruset ditt er stille.

 Jeg lagde en video som viste hvordan du tilfredsstiller deg i venstre halvdel av skjermen, og i høyre halvdel ser du videoen du så på.
 Med ett museklikk kan jeg sende denne videoen til alle e-postmeldinger og kontakter på sosiale nettverk.
 Jeg kan også legge inn tilgang til all e-postkorrespondanse og messenger du bruker.
 Vi starter med å fortelle partneren din om jukseaktivitetene dine.
 Men ikke bekymre deg for mye. Det er en måte vi kan løse dette personvernproblemet på. Alt vi trenger er en Bitcoin-betaling på  £2,996.00 GBP,  som jeg tror er en rimelig pris med tanke på omstendighetene.

 Bitcoin-adresse for å utføre betalingen er: 1EzogQZ6QQ8h5RM2u14dUbcNv2EFrxd3Cp

 MERKNAD: HUSK Å GODKJENT BITCOIN-ADRESSEN MED USA FØR du utbetaler for å unngå å betale to ganger.

 Hvis du ikke forstår bitcoin, kan du gå på YouTube og søke etter "hvordan kjøpe bitcoin" eller google for "lokale bitcoins", er det ganske enkelt å gjøre det.

 Etter å ha mottatt betalingen, vil jeg slette videoen, og du vil aldri høre fra oss igjen.
 Jeg gir deg 48 timer å betale. Jeg har et varsel om å lese dette brevet, og tidtakeren vil fungere når du ser dette brevet.

 Det er ikke fornuftig å sende en klage et sted fordi denne e-posten ikke kan spores som min bitcoin-adresse.
 Jeg gjør ingen feil.
 Hvis jeg finner ut at du har delt denne meldingen med noen andre, vil videoen bli distribuert umiddelbart.

 Bare svar for å bekrefte Bitcoin-adressen for betaling, eller du har spørsmål om betaling, klikk deretter på svar. Ikke prøv å ta kontakt med meg fordi jeg bruker en e-postadresse til offeret som ble hacket og utsatt.