[Uffau] Enheten din har blitt infisert av hackere. Sjekk detaljene med en gang!

Antonella Cooke info at arsenal-sdm.ru
Sun Jan 17 12:48:16 CET 2021

Hei.
Jeg er en erfaren utvikler som klarte å knekke operativsystemet på enheten min.

Jeg har sett deg i flere måneder.
Mitt virus infiserte enheten din via et nylig besøkt nettsted for voksne.

Hvis du ikke vet hvordan det fungerer, vil jeg dele detaljene med deg.
Trojan-viruset gir full tilgang og kontroll over enheten som brukes.
Som et resultat ser jeg hele skjermen, slår på kameraet og mikrofonen og vet ikke engang om det.

I tillegg har jeg full tilgang til hele kontaktlisten og det sosiale mediebiblioteket.

Hvorfor klarte ikke antivirusprogrammet å oppdage skadelig programvare?

Ondsinnede programmer bruker en spesiell driver som oppdateres hver fjerde time, slik at antivirusprogrammet ikke kan oppdage det.

Jeg har lagt ved en video som viser onani på venstre side av skjermen og en video til høyre som du så den gangen.
Med et enkelt klikk kan jeg sende mine personlige videoer direkte til e-postadressen og kontaktlisten for sosiale medier.
Jeg kan også dele legitimasjon via e-post og messenger.

Hvis du vil sørge for at det ikke skjer, kan du:
Overfør $ 1100 (USD) til Bitcoin-lommeboken min (hvis du ikke vet hvordan du gjør dette, kan du be Google om hjelp: "Kjøp Bitcoin").

Min Bitcoin Wallet (BTC Wallet): bc1q25uvh3shqxlve9uvlpvuzjlpprpyu4ecxnk8nw

Når jeg har mottatt betalingen, vil jeg fortsette å slette videoen umiddelbart og kan garantere at du blir alene.
Jeg gir deg 50 timer (litt over to dager) for å fullføre betalingen.
Jeg mottar et automatisk varsel etter å ha lest denne e-posten. På samme måte starter timeren automatisk etter å ha lest den aktuelle e-posten.

Ikke kast bort tiden din på å sende svar fordi det ikke fungerer (avsenderens adresse opprettes automatisk).
Ikke prøv å klage hvor som helst fordi denne teksten og bitcoin-adressen min ikke kan spores uansett.

Hvis jeg finner ut at du prøver å dele denne e-posten med noen andre, sender vi din private video umiddelbart slik at alle kan se den.

Lykke til!