[Uffau] Ingen svar.

rndhf06 at buyhermeshere.com rndhf06 at buyhermeshere.com
Thu Dec 21 23:38:16 CET 2023

Hei på deg, min perverse venn,

Jeg skal gå rett til poenget.
Vi har faktisk kjent hverandre en stund nå, i det minste så kjenner jeg deg litt.
Du kan kalle meg storebror eller det «altseende øyet».
Jeg er en hacker som for noen måneder siden klarte å få tilgang til enheten din, inkludert nettleserloggen og webkameraet ditt.
Jeg har tatt opp noen videoer av deg når du drar deg i pølsa til noen svært tvilsomme "voksen"-videoer.
Jeg tviler på at du vil at familien din, kollegene dine og hele e-post kontaktlisten din uffau at lists.copyleft.no,
skal få se opptakene av at du koser litt med deg selv, spesielt med tanke på hvor på kanten favoritt-"sjangeren" din er.
Jeg vil også legge ut disse videoene på flere forskjellige pornosider,
der vil de nok bli virale og det vil være helt umulig for deg å få fjernet dem fra nettet.

Hvordan fikk jeg til dette?
På grunn av at du ignorerer internettsikkerheten din helt, var det enkelt for meg å installere en trojaner på
harddisken din.
Takket være det fikk jeg tilgang til alle dataene på enheten din, og kunne også fjernstyre den.
Ved å infisere denne ene enhet fikk jeg også tilgang til alle de andre enhetene dine.

Spywaren min er innebygd i drivere og signaturen dens oppdateres med noen få timers mellomrom, så ingen antivirusprogram eller brannmur vil kunne oppdage det.
Nå vil jeg tilby deg en god avtale: en liten sum penger i bytte for et mer bekymringsfritt liv.

Overfør 1500 USD til min bitcoinlommebok: 126dPFAfGuEFCe6QqXwvU8oP8nh73GQvkm

Så fort jeg mottar bekreftelsen på betalingen din, vil jeg slette alle videoene av deg som jeg har,
fjerne viruset fra alle enhetene dine og du vil aldri høre fra meg noen gang igjen.
Det er en veldig liten pris å betale for ikke å ødelegge omdømmet ditt i øynene til de rundt deg, som mener at du er en anstendig mann,
ifølge meldingene dine ihvertfall. Du kan se på meg som en slags «livsstilsveileder», som vil at du skal sette mer pris på det du allerede har.

Du har 48 timer på deg. Jeg vil motta et varsel så fort du har åpnet denne e-posten, og da starter nedtellingen.
Hvis du aldri har vært borti kryptovaluta før, er det veldig enkelt. Bare skriv "cryptocurrency exchange" i en eller annen søkemotor, og så er alt klart og klappet.

Her er det du ikke bør prøve deg på:
- Ikke svar på denne e-posten, den ble sendt fra en midlertidig e-postkonto.
- Ikke ring til politiet. Husk på at jeg har tilgang til alle enhetene dine, og så fort jeg oppdager at du har gjort noe slik,
 vil jeg med en gang legge ut alle videoene jeg har av deg.
- Ikke prøv å installere operativsystemet på nytt eller tilbakestille enhetene dine. For det første så har jeg jo allerede videoopptakene av deg,
 og for det andre, som jeg allerede har nevnt, har jeg fjerntilgang til alle enhetene dine, og så fort jeg oppdager det vet du jo hva som kommer til å skje.

Ikke glem at kryptoadresser er anonyme, så det er ingen måte for deg å spore lommeboken min.

Så for å gjøre en lang historie kort, la oss finne en fordelaktig løsning på denne situasjonen,
for både deg og meg. Jeg holder alltid det jeg lover med mindre noen prøver å lure meg.

Og helt til slutt, et lite råd for fremtiden. Du burde begynne å ta internettsikkerheten din litt mer seriøst.
Endre på passordene dine mer regelmessig, og sett opp flerfaktorautentisering på alle kontoene dine.

Lykke til.