Kjære herr/frue,

Banken ønsker mer informasjon
Alle banker i Norge er pålagt å innhente litt mer informasjon fra sine kunder.
Oppdatering av kundeinformasjon
De norske myndighetene har bedt alle banker om å innhente kundeinformasjon på en kontinuerlig basis. Vi ønsker derfor at alle våre kunder hjelper oss med å oppdatere deres personlige informasjon. Dette sikrer at vi har god kunnskap om våre kunder og kan bedre beskytte banken og våre kunder mot økonomisk kriminalitet.


Du kan gi mer informasjon her
For å oppdatere kontoinformasjonen din må du gjøre følgende: Du skriver s.id/oppdatterkundeinformasjonn (du kan selvfølgelig også kopiere og lime det inn) i nettleseren din og klikker på "enter".
Du fyller inn de opplysningene vi trenger fra deg i systemet vårt.
Når det siste trinnet er fullført, er du nå validert og kan bruke alle rettighetene dine igjen.

Hva skjer hvis jeg ikke oppgir opplysningene?
Det er viktig at du oppdaterer dine detaljer for å sørge for at vi har kundeinformasjon som er korrekt. Dersom du ikke fyller inn kundeskjema innen fristen, vil vi i første omgang sende påminnelser på sms og epost. Dersom du ikke besvarer spørsmål etter gjentatte påminnelser, vil vi i ytterste konsekvens være pålagt å avslutte ditt kundeforhold med Santander. Det er derfor viktig at du svarer ut etterspurt informasjon fra oss. Registrer dine opplysninger i dag


Med vennlig hilsen,
Santander