Kjære herr/frue,
Santande Consumer Bank behandler personopplysninger for å oppfylle sine forpliktelser i henhold til lov, forskrifter eller myndighetsbeslutninger. Som bank er vi pålagt av norske myndigheter å innhente oppdaterte opplysninger fra våre kunder for å bekrefte kundens identitet.
Personopplysninger du deler er trygge hos oss. Santander Consumer Bank har gjennomført sikkerhetstiltak for å sikre dine personopplysninger. Vi jobber kontinuerlig med å sikre at dine personopplysninger er beskyttet mot tap, ødeleggelse, korrupsjon eller uautorisert tilgang. Du kan oppdatere kundeinformasjon dine ved å følge disse trinnene:
1. gå til
santander.no/kundeinformasjon 2. verifiser deg selv med bankID 3. oppdatere din kundeinformasjon 4.fortsette registreringsprosedyren 5.Til slutt, gå tilbake til nettstedet vårt Phishing-kampanje rettet mot Santander-kunder
Enkelte av våre kunder opplever for tiden å motta e-poster fra svindlere som utgir seg å være fra Santander. Vær oppmerksom hvis mistenksomme e-poster skulle havne i din innboks. Santander kommuniserer kun fra en @santanderconsumer.no og @dialogue.santanderconsumer.no adresse.
Med vennlig hilsen, Santander Consumer Bank |