[Tr.h.] Etterlyser krigsmotstandere på Ørlandet

odd arild oddarild at hotmail.com
Wed Oct 16 21:33:58 CEST 2002

Hei! Jeg etterlyser krigsmotstandere på Ørlandet som vi kan samarbeide med
om å lage en demonstrasjon der. Er det f. eks noen av SV'erne på lista som
kjenner noen SVere på Ørlandet, eller andre potensielle samarbeidpartnere?
Send mail eller ring meg på tlf. nr. 900 39 586...

                          Anti-krigsnettverket og Internasjonale Sosialister

                                                  Odd Arild Viste