[Tr.h.] Eugene Obiora - kampen fortsetter

Jan Roger Ljønes raagern at hotmail.com
Sat Mar 24 11:22:06 UTC 2007

Hei. I tiden framover vil vi følge utviklingen i Obiora-saken, drapet på
norsk-nigerianeren som fant sted den 4. september 2006. Fortsatt har
ingenting skjedd, men Nettverket mot offentlig rasisme og diskriminering
fortstter.

Jeg har laget en blogg der jeg nøye vil følge opp alle detaljer i saken.
Håper dere besøler den, og håper dere gir tips og råd underveis.

De som aktivt vil jobbe med saken kan ringe på telefon: 97627677 eller skrve
en e-post til adressen ovenfor. Vi har møter flere ganger i måneden.

Det planlegges demonstrasjoner, markeringer, konserter mm

leftjab.weblogg.no