[Uffau] En god mate

rose.comstock at maine207.org rose.comstock at maine207.org
Sun Jul 5 14:19:58 CEST 2015

God dag, min venn! I begynnelsen ville jeg gjerne presentere deg selv!
Mitt navn er Svetlana! Jeg er 33 ar gammel. Av yrke er jeg jobbe med
barn. Jeg liker barn veldig mye. Men jeg har ikke egne barn. Jeg
elsker a mote nye mennesker. Jeg er snill og glad! Jeg er en singel
kvinne! Jeg har aldri v?rt gift. Jeg vil v?re venn med deg! Du kan
opprette et forhold for en familie! Din e-post ga meg et ekteskap byra
i byen var lille by. Jeg fikk en e-postadresse. Jeg vet ikke om det er
et brev. Jeg haper at du vil svare pa mitt brev. Min e-post adresse
svetlanaspel32 at gmail.com . Jeg fikk aldri vite via Internett. Jeg
hadde ingen bilder i dag. i neste brevet vil jeg sende deg mitt bilde.
Jeg ville bli veldig glad hvis du sender meg ditt bilde. Jeg haper at
i fremtiden vil kommunisere! Vennlig hilsen din venn Svetlana!
svetlanaspel32 at gmail.com

This email has been protected by YAC (Yet Another Cleaner) http://www.yac.mx