[Uffau] en ny venn

deedlit at centracare.com deedlit at centracare.com
Sun Jul 5 14:45:18 CEST 2015

God dag, min venn! I begynnelsen ville jeg gjerne presentere deg selv!
Mitt navn er Svetlana! Jeg er 33 ar gammel. Av yrke er jeg jobbe med barn.
Jeg liker barn veldig mye. Men jeg har ikke egne barn. Jeg elsker a mote
nye mennesker. Jeg er snill og glad! Jeg er en singel kvinne! Jeg har
aldri v?rt gift. Jeg vil v?re venn med deg! Du kan opprette et forhold for
en familie! Din e-post ga meg et ekteskap byra i byen var lille by. Jeg
fikk en e-postadresse. Jeg vet ikke om det er et brev. Jeg haper at du vil
svare pa mitt brev. Min e-post adresse svetlanaspelo at gmail.com . Jeg fikk
aldri vite via Internett. Jeg hadde ingen bilder i dag. i neste brevet vil
jeg sende deg mitt bilde. Jeg ville bli veldig glad hvis du sender meg
ditt bilde. Jeg haper at i fremtiden vil kommunisere! Vennlig hilsen din
venn Svetlana! svetlanaspelo at gmail.com